• Sponsor je club

Koopt u ook wel eens via een webwinkel ?

Denk dan aan Sponsorkliks en steun met uw aankopen VC Heerlen.

• Aangepaste Clubkledinglijn bij Sport 2000

Enkele kledingstukken zijn in de clubkledinglijn vervangen, omdat Jako deze kleding uit de productie heeft gehaald.

Op alles krijgen onze leden weer 20% korting en een gratis clublogo!!

Klik hier voor de nieuwe folder.

• Vragen rondom DWF

Kijk bij onze downloads (klik hier) voor 2 documenten m.b.t. het DWF. Wij hebben de taakverdeling en een korte uitleg online staan.

Indien er vragen of onduidelijkheden zijn rondom het Digitale WedstrijdFormulier, stel deze dan per email aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Algemene Ledenvergadering 14 oktober 2020

Beste leden,

Graag nodigen wij jullie uit voor onze Algemene Ledenvergadering (ALV) op woensdag 14 oktober aanstaande, aanvangstijd 20:00 in A Gene Bek. Vanaf 19:30 is de mogelijkheid om de notulen van de voorgaande Algemene Ledenvergadering van 6 november 2019 in te zien. De agenda zal 10 dagen voor de ALV op onze website staan en per mail worden toegezonden.

We hopen van alle groepen/teams een grote vertegenwoordiging te mogen begroeten op deze ALV. Ouders van onze jeugdleden zijn van harte welkom als toehoorder.

Indien je onverhoopt niet aanwezig kunt zijn, vragen wij om je af te melden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Tot woensdag 14 oktober!

Met vriendelijke groeten,